Till dig,

Till mig! <3
Dagen lider mot sitt slut, alla spelare har åkt hem men jag måste gå in på planen en sista gång. Jag känner svett stanken som en våg mot min näsa, jag tänker att här inne har åtta perssoner kämpat för att få in den runda halv hårda bollen i mål. Det får mig att känna dendär känslan, den där känslan när det pirrar i hela kroppen. Jag ryser till av den sköna känslan att vinna, ja att vinna som en riktig vinnare...


Till Bambi! <3

Mitt liv har förändrats, Mitt liv har på en sekund förändrats helt. Jag var glad och skrattade mest hela dagarna, Nu när dom gråa dagarna tagit över sitter jag och är ledsen, Mitt skratt har blivit gråt. Mitt liv är helt enkelt inte värt att leva utan min bästavän...


Till Nunne! <3

Livet har förändrats, Jag har inte förändrat det.. Utan det har du. Jag trodde jag skulle ge upp, ge upp för att jag inte visste om jag orkade, jag trodde jag skulle ramla och aldrig komma upp igen. Men du tog min hand och hjälpte mig...


Kommentarer
Postat av: FREDDIE SÖDERLIND

FJORTISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

2010-01-23 @ 20:24:28

Kommentera annars dödar vi dig! ha en bra dag :D

skriv ditt namn eller har du glömt det?
Kommenterar ofta-kofta!

Jag vill kontakta dig så e-postadressen här tack :D (publiceras ej)

Shit hit med din bloggadress fan! :D

Vad har du på ditt blodiga hjärta älskling? <3

Trackback
RSS 2.0