Om mig: NUNNE

Jag sa ju att jag också skulle skriva om mig själv.. ;)

Japp jag är den där skelande nöten uppe i hörnet på headern och jag heter Fanny Persson men av Nenon kallas jag för Nunne. Är 14 år jag också. Bott i Tyresö hela mitt liv och jag träffade Nenon när vi började i 6an och sen dess har vi varit grymt tighta! Jag har fler bra vänner, Soplett och Melody :D <3
Jag bor med min familj, mor far systrar bror, i ett hus här i Tyresö. Jag har också en hund, blandras som heter Pepsie :)
Ja det var kort fakta om mig! Vill ni veta mer så får ni fråga!
PUSS



Och så bjuder jag på dessa mongobilderna på mig dah! ;P


Kommentarer

Kommentera annars dödar vi dig! ha en bra dag :D

skriv ditt namn eller har du glömt det?
Kommenterar ofta-kofta!

Jag vill kontakta dig så e-postadressen här tack :D (publiceras ej)

Shit hit med din bloggadress fan! :D

Vad har du på ditt blodiga hjärta älskling? <3

Trackback
RSS 2.0