Lite mer om mig NENON!

Hejsan nu får ni chansen att få lära känna mig mer, Jag heter Pauline Fagerholm mer kallad bobo (MEN KALLA MIG NENON!) Jag är 14 år, mitt liv har vart upp och ner. Allt började inte här i tyresö utan jag är uppfödd i ÄLTA, I mitten av fyran splittrades jag och mina kompisar och jag fick börja om på nytt. Idag går jag i forellen och har mina två bästa vänner Nunne och Soplett jag har även många goda vänner (MELODY!) inte bara att jag har några vänner jag har även en pojkvän han heter Kalle eller som mer kallad i denna blogg MR.X. Men jaja  Nu bor jag iallafall i en lägenhet med min mamma, pappa, mina 3 storesystrar (en har flyttat) och min lillebror, jag har en hund vid namnet BUSTER och så har jag två kaninen, evangeline och geisha. Som sagt har mitt liv vart upp och ner, jag har aldrig vart denhär "popelära" människan. Men det finns inget att göra åt. Det jag vill jobba med i framtiden och nu är Modellera eller hur man nu säger det :)
PUSS


Kommentarer

Kommentera annars dödar vi dig! ha en bra dag :D

skriv ditt namn eller har du glömt det?
Kommenterar ofta-kofta!

Jag vill kontakta dig så e-postadressen här tack :D (publiceras ej)

Shit hit med din bloggadress fan! :D

Vad har du på ditt blodiga hjärta älskling? <3

Trackback
RSS 2.0