I.R.R.I.T.E.R.A.N.D.E

ÅÅÅH vad irriterande! Hur kommer det sig att de kläder man har valt att ha på sig försvinner!? Just nu letar jag efter mitt svarta linne som jag visste (tydligen inte) låg i min hylla där alla mina andra kläder är! Men när jag väl ska ta fram den finns den ingenstans. Och jag är helt 100 på att jag inte använt det eftersom jag riktigt sällan använder linnen. Men var är det nu? GAAH!! Och det blir ju inte bättre av att jag började morgonen med att duscha i kallvatten då min syrra (som lovade igår att inte ta sut på varmvattnet) tog slut på varmvattnet! plus att jag sovit mindre än tre timmar inatt och jag typ bara halvsov, pågränsen till vaken! Inte min morgon asso, hoppas verkligen att dagen blir bättre!
PUSS


Kommentarer

Kommentera annars dödar vi dig! ha en bra dag :D

skriv ditt namn eller har du glömt det?
Kommenterar ofta-kofta!

Jag vill kontakta dig så e-postadressen här tack :D (publiceras ej)

Shit hit med din bloggadress fan! :D

Vad har du på ditt blodiga hjärta älskling? <3

Trackback
RSS 2.0