Fredagkväll, lördag och en illa söndag, typ.

Ps. LÅÅÅÅÅNG INLÄGG!

Hela helgen har jag spenderat med Nenon. Jag åkte hem till henne efter att ha varit hos mormor i fredags. Då kollade vi på en film, det blev De magiska skorna tror jag den hette.. Superbra film iallfall! Somnade vid kanske,, jag har faktiskt ingen aning.

 Ah, på lördagen vaknade vi vid kvart i 10 sen vid 12 skulle Mr.X komma så både jag och Nenon fick jättebråttom med att duscha och det vaar skiiiiitskojj fan :P he he Så vi umgicks med honom litte granna. Vi gjorde inget särskilt accually. När han farit gick vi hem till mig och hämtade sovsaker.. sen blev det en supergod middag när vi kom tillbaka. Vi for till affärn och köpte gotte till kvällen, chattade med norrmannen Nicolai, helskön typ asso hahah, kvällen var faktiskt FF så Nenons syrror (dom är 19 snart 20) hade fest som jag tror var för att en kompis flyttat till Sthlm från Rrrrryd i småland. så när vi chattat klart umgicks vi med the partypeople dööh. sen hamnade vi vid datan igen och stryk borde han få fan.. idiot. Sen var vi båda trötta som fan så vi bäddade ner oss i Nenons säng (90 BREDD) mysigt men förjäkligt trångt! 

 yäyä söndag då. Vaknade kvart i 11? åt frukost, skyndade oss att borsta tänderna, det plingade på dörren och vi flög i säng he he he! Kalle kom.. en halvtimme senare skulle Nenon på fotbollsträning. Jag följde med men Mr.X stannade kvar med Jesper. På träningen fick Nenon en boll i bakhuvudet där hon opererades för ett tag sedan så hon var nära att svimma.. (asso jag pallar inte skriva hela alltet) jag var iallafall rädd. Peter hämtade oss och så åkte vi hem.. från att hon fick bollen i huvudet tills vi åkte tog det kanske en halv timme och det tar kanske typ 5 minuter till Älta så hon mådde inte så värst bra som ni kanske förstår.. Usch! Vi kom hem, jag hjälpte henne med saker och så.. Sen kunde vi umgås "normalt" igen.. men hon har nog fortfarande ont i huvudet, stackarn♥ ah det var min helg iallfall, hur har eran vart då..? -.-' hehe  driver.. eller? eh eh. gaah thihi det kanske kommer någon bild.. tveksamt men inte omöjligt ;)
PUSS


Kommentarer

Kommentera annars dödar vi dig! ha en bra dag :D

skriv ditt namn eller har du glömt det?
Kommenterar ofta-kofta!

Jag vill kontakta dig så e-postadressen här tack :D (publiceras ej)

Shit hit med din bloggadress fan! :D

Vad har du på ditt blodiga hjärta älskling? <3

Trackback
RSS 2.0